Welkom op het online zaalverhuurplatform van de gemeente Hamme. Wens je een gemeentelijke zaal te huren, volg dan onderstaand stappenplan.
Stap 1 - Type aanvraag
Ik doe een aanvraag in naam van:
een persoon >een organisatie >
Stap 2 - Profiel
- Maak een profiel aan en bevestig deze via mail.
Stap 3 - Zoek datum en zaal
- Open het platform en ga naar het tabblad ‘kalender’. Hier krijg je een overzicht van alle zalen binnen het gemeentelijke aanbod.
- Zoek naar jouw gewenste zaal en datum en selecteer het groene vakje.
- Maak nu jouw nieuwe reserveringsaanvraag.
Stap 4 - Vul al jouw gegeven in
Vul alle gegevens zo correct mogelijk in! Hieronder vind je nog enkele aandachtspunten:
- Net zoals voorheen dien je ook jouw op- en afbouwtijd mee te rekenen in jouw huuraanvraag. Je krijgt de sleutel enkel ter beschikking in de opgegeven uren.
- Je zal ook merken dat de tarieven nog niet correct zijn. Dit komt omdat de aanvrager/organisatie nog niet gekoppeld is aan een bepaald type. Bij een volgende aanvraag zou dit correct moeten staan. Wil je graag het correcte tarief op voorhand aftoetsen? Raadpleeg dan onze retributiereglementen: Ter Munken - H@mbiance - De Vrede.
- Je zal zien dat je ook een herhaling kan toevoegen in het systeem. Dit is handig voor wanneer je bijvoorbeeld wekelijks terugkerende repetities organiseert.
Stap 5 - Verzending aanvraag
- Wacht tot jouw reservatie is goedgekeurd. Je ontvangt hiervan steeds een e-mail.
- Wens je jouw aanvraag zelf op te volgen? Dat kan! Meld je aan in het systeem en klik op jouw aanvraag. Je kan dan de details van de aanvraag bekijken.
Stap 6 - Goedkeuring
Alleen na goedkeuring van jouw reservatie en het ontvangen van het correcte bedrag (huur + waarborg) zal je de sleutel in ontvangst kunnen nemen.
We weten dat het project nog in zijn kinderschoenen staat en hopen daarbij dan ook op uw volste begrip alsnog niet alles van de eerste keer werkt. Niet-dringende vragen/opmerkingen mogen via mail aan ons bezorgd worden via zalen@hamme.be.